Open-Access-Videos und Flyer

*NEU* Open-Access-Videos und Flyer

Interessiert an Open Access? Dann sind Sie hier richtig. Zwei neue Videos und ein Informationsflyer stehen ab sofort zum Thema Open Access zur Verfügung.
Die beiden kompakten Open-Access-Videos stellen die Open-Access-Angebote an der Universität Bremen vor und bringen kurz auf den Punkt, wie diese genutzt werden können:

Weitere Informationen zu Open Access und den Unterstützungsangeboten gibt es hier:

Nutzen Sie auch gerne unsere Beratungs- und Informationsmöglichkeiten. Stellen Sie Ihre Fragen an publizieren@suub.uni-bremen.de oder vereinbaren Sie einen Termin für eine Informationsveranstaltung für Ihre Arbeitsgruppe, Ihren Fachbereich etc.

*New* Open Access videos and flyer

Interested in Open Access? Then you’ve come to the right place. Have you seen our two new videos and the information flyer yet?
The two Open Access videos succinctly introduce the Open Access services offered by the University of Bremen and how you can make use of them:

1. Video: Open Access publishing at the University of Bremen https://youtu.be/Z9A1vAciTcY
  2. Video: Green Open Access and our Media repository

More information on Open Access and available support services can be found here:

Hungry for yet more information, or do you have a specific enquiry?  Then you may want to refer to the information and advisory services of the SuUB. Feel free to email the Open Access team at publizieren@suub.uni-bremen.de or arrange an appointment for an information session for your work group, your department, etc.